Menu’s

Laat je verrassen door onze chef-kok Candy!

In het restaurant serveren we dagelijks een wisselend gastronomisch menu van drie en vier gangen. Op vrijdag- en zaterdagavond serveren wij uitsluitend een viergangenmenu. 

Wens je iets speciaals (verjaardagstaart, een specifiek gerecht), dat kan mits het enkele dagen op voorhand te reserveren en/of te bespreken met onze chef.

Prijzen van de menu’s

  • 3-gangenmenu: 49,- | Wijnarrangement: 29,-  
  • 4-gangenmenu: 65,- | Wijnarrangement: 39,-  
  • 5-gangenmenu: 75,-  (enkel op aanvraag)| Wijnarrangement: 39,-  

Alle prijzen zijn inclusief BTW en dienst. De prijs van het wijnarrangement is exclusief dessertwijn. 

Het reserveren van een tafel kan makkelijk online.

Paasmenu 2024

Rilette van schelvisfilet/ gerookte forel/ dille/ venkel/ bleekselderij

Kwartelfilet/ risotto/ gepofte ui/ bundelzwam/ dragonjus

Sorbet

Lamsfilet/ knoflook/ aardappelfondant/ Vlaamse asperges/ geroosterde groetjes/ lams lauriersaus

Witte chocolade/ merengue/ advocaat/ Pistache

 

Prijs 69,- euro p.p. Wordt geserveerd op zaterdag 30 maart, Paaszondag 31 maart en Paasmaandag 1 april 2024

Aankomsttijden

We verwachten je in het restaurant van Hotel-Restaurant De Kommel tussen 18u30 en 19u30 

De menu’s worden niet geserveerd op zondag, uitgezonderd bepaalde feestdagen.

Grotere gezelschappen

Met plezier ontvangen we in Hotel-Restaurant De Kommel grotere groepen van familieleden en vrienden, maar om alles goed te laten verlopen, vragen we rekening te houden met onze huisvoorwaarden.

  • Het maximaal aantal personen per tafel is 14. Bij meer aanwezigen worden de tafels opgesplitst naar tafels van 8 of 10.
  • Wij zien graag dat de drank op één rekening wordt gezet.
  • De wijn wordt besteld voor het gehele gezelschap of per tafel.

Als tip voor een vlotte bediening raden we graag onze wijnarrangementen of all-in-pakketten aan.

Allergenen

Met de opmaak van onze menu’s streeft onze chef steeds naar een uitgebreid voedingsassortiment, waarbij de samenstelling dagelijks kan variëren.

Maar steeds meer mensen in onze maatschappij reageren allergisch op bepaalde voedingsproducten.

Tijdens de bereiding van de gerechten kunnen sporen van de allergenen niet volledig worden vermeden.

Hotel-Restaurant De Kommel wenst je hierover te informeren en hieronder opgelijst. 

Heb je hierover vragen, stel die bij de reservatie.

Allergenen die in menu’s kunnen voorkomen

Glutenbevattende granen
Tarwe, rogge, gerst, haver, spelt, …

Selderij
Selderij waaronder bleekselder, knolselder, bladselder of afgeleide
producten zoals aroma’s

Schaaldieren
Kreeft, langouste, garnalen, krab, langoustines, scampi,…

Lupine
Verwerkt tot meel of bloem en gebruikt in vleesvervangers, brood- en
banketproducten,…

Sesam
Sesamzaad of afgeleide producten zoals sesamolie

Vis
Alle soorten vis en afgeleide producten zoals visolie

Mosterd
Witte, gele, bruine en zwarte mosterdzaden en afgeleide producten zoals
mosterd en mosterdolie

Aardnoten (pinda’s)
Aardnoten (ook wel pinda’s, apennoten, grondnoten of olienoten genoemd)

Melk (inclusief lactose)
Melk en afgeleide producten zoals boter, kaas, kwark, room, yoghurt, …

Zwaveldioxide en sulfieten
Vaak als levensmiddelenadditief (E220-E228) in bijvoorbeeld wijn of
gedroogd fruit

Soja
Soja of afgeleide producten zoals sojasauzen, vleesvervangers, sojamelk
of sojadranken

Noten
Amandelen, cashewnoten, hazelnoten, paranoten, pistachenoten, walnoten,… 

Eieren
Eigeel en/of eiwit verwerkt in sauzen, desserten,…

Weekdieren
Mosselen, oesters, inktvissen en slakken,…

Quote

Conclusie van een anonieme gast- inspecteur die in opdracht het restaurant bezocht. 

“Het restaurant straalt een klassevolle gezelligheid uit, deels door de mooie inrichting, maar ook door de stijlvolle, maar aimabele bediening.  Hierbij sloot de kwalitatief hoogstaande maaltijd volledig aan.  De zorg voor de klant was duidelijk merkbaar bij het personeel en dit was geen “verplicht” nummertje, maar een zeer authentieke benadering.  Ik zou het restaurant meer in de kijker zetten, zeker gezien de kwalitatief hoogstaande bereidingen.  Ook de vriendelijke en persoonlijke bediening van de klanten is een troef die nog meer mag uitgespeeld worden!”